måndag 4 januari 2010

God fortsättning på 2010!

Börjar med att önska alla läsare en god fortsättning på 2010.

Plugg, plugg och plugg har det varit för mig i mellandagarna och nyårshelgen. Nyårsafton satt jag medan övriga i familjen svischa ned för backarna i Gopshus ända fram till kl 16 med böckerna. Bara den engelska boken kvar att traggla igenom och sätta färgglada lappar i. Idag är tanken att jag ska fixa så mycket som möjligt inför träffen i morgon med min lilla grupp och vår analys av en barnbok. Har även suttit nu och letat efter nästa kurs och måste säga det är uruselt skött av HV att den inte finns att nå på disCo. 2 veckor kvar till kursstart och ännu inte någon som helst litteraturlista i syne. Dock gick jag in på förra årets kurs och kikade vilka böcker som var med då. 1 bok har vi redan sedan tidigare men 7 behövs köpas. (om nu listan är samma som förra årets men så mycket kan ju inte vara ändrat.) Gjorde en sökning på Bokus för att se priser och där kostar de 7 böckerna 1859 kr. Och leverans var minst 14 dagar.. Minst!
Schemat för kursen går att nå men det är inte det viktigaste tycker jag. Visserligen bra att ha men kurslittlistan är f*n så mycket viktigare.

Nähepp, ska väl traggla lite till på analysen då..
See you soon again. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar