söndag 27 december 2009

Pluggdag

Hade tänkt att börja plugga den 26/12 när lillstumpan åkt med farföräldrarna till stugan i Dalarna men.. Vi blev ju i det närmsta insnöade så det fanns inte en chans i världen att hon fick åka med dem i en liten Mini Copper. Så, det betydde att jag istället fick skotta snö, dra bobben till affären och sen hem igen tillsammans med familjen. Lite mer bus i snön och sedan blev det en skön familjedag. (nä, ska jag vara ärlig så var det faktiskt mest maken som skottade och drog bobben..men jag grävde fram vår bil och utfodrade kaninpojekn som bor ute året om)

I dag ringde goa vänner och ville bjuda på middag och sen ringde jag mina föräldrar så nu är maken iväg och skottar hos dem med och fixar julklapp till kompisarnas dotter så jag fick några timmar för mig själv med böckerna. Har ju läst dem en gång men måste ha en teflonhjärna för vissa delar känns som jag läser för första gången igen. *suckar* Bara att läsa igen och igen och igen. Känner en viss stress inför salstentan men vad är det värsta som kan ske? Omtenta? Dör man om man måste göra det?? ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar