tisdag 12 januari 2010

Godkänd på kurs två och snart tenta i kurs tre.

Guuuud va gott det känns att kurs två blev godkänd också. Fick många kommentarer från Olle, men det tyckte jag bara gav mig mer infallsvinklar och jag hoppas det är så han vill jag ska tolka det. Hörde dock att en tjej blev underkänd pga 4-5 gramatiska fel och det tyckte jag var oerhört småaktigt av den rättande läraren för det har ju inget med innehållet i själva uppsatsen att göra. Det är trots allt bara vårt andra arbete så att kräva det ska vara perfekt?? Nä, lite humanitet va?!

Har pluggat en del nu på fm här och ska sitta en sväng till innan lillhönan ska bli hämtad på skolan. Jag var och tränade igår kväll och när jag kom hem ville hon jag skulle gosa. Tror inte det sa jag då jag körde som en tok för att verkligen få ut något av träningen nu. Får inte bli till överdrift som det blev sist men 3-4 dagar i veckan ska väl gå att få till tycker jag. Så istället för att krypa ned hos henne så lovade jag myspys idag efter skolan. Funderar på om vi ska baka något gott också, maken fyller ju trots allt år på torsdag....
Ja maken ja.. Stackarn. Stackars alla som jobbar för GM här i lilla Trollis. Man FÅR inte behandla folk så som de gör med dem. Det är inhumat på alla sätt och vis. Hålla på och bolla så här med dem.. Helsjukt ju.
Idag ska alla manifistera på Saab och på söndag går en konvoj. (är du i närheten så häng på. kl 11 vid Saab Museet)

Nähä, dags att fatta böckerna en sväng igen då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar