söndag 31 januari 2010

Jobbhelg.

Som fattig student vill man ju gärna jobba och tjäna lite pengar så man kan unna sig något litet ibland åtminstone. Därför var det med stor sorg jag fick lov att tacka nej till jobb både måndag och tisdag följande vecka. Vi går ju ut på VFU i veckan och då gäller närvaroplikt. Jobbet ska ha inventering och jag vet det låter knäppt men jag gillar att inventera.... Men, jag inser både mina egna begränsningar samt att jag faktiskt inte kan vara på olika ställen samtidigt. I VFU-boken står det ju vi måste närvara vid ett planeringsmöte varje period vi är ute och imorgon har de det på "min" förskola så...

Dock har jag jobbat i helgen. Och vet du vad?? Jag köpte inte något! :-D Ville men höll mig. Ja, lite stolt över mig är jag allt.. Nu får jag dock lida för jobbandet då jag ligger lite efter med läsningen men det får det vara värt. Mycket i denna kursen känns väldigt logiskt för mig som förälder och att läsa högt är inget jag direkt behöver öva mig på efter alla timmar med högläsning, sjungande och ramsor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar