söndag 6 februari 2011

Söndag redan?!

Kors i taket vad fort en helg går!
Fredagen gick åt till både en föreläsning, vilken som gav många tankar som jag förespådde, och sen en mysig middag på restaurang med maken och sen även några goa kursare.
Lördagen vaknade jag ganska tidigt på men låg kvar och drog oss en bra stund innan det blev frukost och sen hämta Ida som sovit borta. En tur förbi båten på vår resa till Strömstad och sedan mys med några goa vänner där. Första gången jag råkat ut för ett barn som gråtit när det kommit till mig.. Vi åkte hem ganska tidigt dels för det är så pass långt att köra samt att Ida ville se på melodifestivalen. (vilken jag kunde klarat mig utan att sett, sån sk*t!)
Idag vaknade jag ganska tidigt med men även idag blev det mysdragande i sängen innan frukosten. Nu har Ida 2 kompisar här och det är full rulle. Snart väntar dansträning för dem och då ska jag passa på att läsa lite samt skriva några avrundande ord på hemtentan. Sen var denna helgen också slut.. *suck*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar