måndag 7 februari 2011

Misshandlad

Usch å fyy vad ont det gööööör. *gnäller och gnyr*
Idag tog jag tjuren vid hornen och gick slutligen till tandläkaren. Har bokat om denna tiden sen i början på december några gånger så nu kunde jag inte med att boka om igen. Oh my lord säger jag bara.. Är totalt misshandlad i käken. Kan öppna munnen typ 3 cm utan att det börjar smärta. (hur lätt är det att käka något då tror du??)
Å jag som bara gick dit för en undersökning... Nu var det dock så att en av mina lagningar hade släppt så han fick laga om den å bedövningen satt i som berget i dryga 3,5 timme efter. Vet inte men på något vis är min vänsterkäke liksom låst nu. Och gör då ont som f*n.
Nåväl, nu ska jag inte dit på ett år igen så jag får väl va nöjd.. Även om det sved som tusan i plånboken med efteråt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar