lördag 26 februari 2011

Kikar lite

Har suttit och gått igenom schemat (som borde vara spikat nu då det är vå veckor kvar till kursstart from måndag..) Summeringen blir att jag nog får fira min 35 årsdag samt 5-åriga bröllopsdag i mitten på juni, då kursen är klar för det kommer ta både tid och energi i nästa kurs. Tur det ligger lite VFUveckor i kursen så jag kommer ihåg varför jag valt yrket. (för någon direkt tid att vikariera på lär det inte finnas)

Annars så sitter jag med dokumentet inför seminariet på torsdag och försöker få ihop det. Dock står det att det ska vara en fyrfältare men jag ser bara tre.. Men, jag lugnar mig för antagligen kommer fjärde på torsdag eller så är det min skrivare som valde bort sista och då gör det ju ändå inget idag. Vi ska endast ha fyllt i tre till torsdagen ändå så.. Tycker detta nog har varit den rörigaste och mest stressande kursen hitills. Inga klara direktiv och kursansvarige säger olika mot varandra. Nåväl, nu är det lite drygt en vecka kvar på den och med lite tur och god vilja kan vi lägga den bakom oss när nästa kurs börjar. (dock hänger ju hemtentan över mig ännu som ett svart orosmoln men någon gång får väl även jag svar. Skrattar dock gott åt ena kursansvariges mail om att folk mailar och frågar om hur just deras gått..)
Nähä, så här blir inga dokumnet lästa eller skrivna så.. Trevlig lördag på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar