måndag 21 februari 2011

Kommer ha så ont i fötterna

Men idag ska jag jobba heldag i butiken. Så himla kul! Saknar tjejerna så grymt mycket ibland. Livet var så mycket enklare när man jobbade. Inte lika många bollar i luften på samma gång jämt liksom. Inte för jag skulle vilja jobba inom handeln för resten av mitt liv (var ju därför jag tog steget vidare) men så enkelt allt var. Men att gå in så här ibland bara är så kul men det ger värk i fötterna och även om man tror man tjänar pengar så brukar de gå direkt tillbaka till företaget *fniss* Inte lätt att vara modeintresserad och ha en dotter som är "van" vid att ha nya kläder. (även om det blivit mycket bättre nu sen jag började plugga med att använda sakerna fler gånger.... Låter sjukt men så var det)
Nähä, lite mat i magen och så iväg!

2 kommentarer:

  1. Håller med dig! Nuförtiden köper jag kläder för att barnen behöver något (ja, ibland blir det några "onödiga" köp oxå), förut köpte jag för att det nya var såå fint och det kunde ju ta slut om jag inte köpte på en gång! Själv tycker jag att det är toppen att få gå in och jobba lite då och då bara för att det är så otroligt skoj (ja, lite är det väl för pengarna oxå;-)).
    När man är inne i det är det inga problem att stå en hel dag men nu....Ajajaj, det känns i både rygg och fötter!

    SvaraRadera
  2. Men självklart, jag hade ju inte gått in om jag tyckt det var tråkigt. ;-) Förr, som du säger - när man var inne i rulijansen så var ju en dag på klackar inga problem.. Nu gör det ont även om man har fotriktiga skor ;-)

    SvaraRadera