torsdag 17 juni 2010

Tur det inte är jag..

Ja, jag är glad det inte är jag som ska stå brud imorgon. Även om det är den lyckigaste dagen i ens liv, så är jag såå glad det inte är jag i morgon. Varför? Jo, dels har nog varenda knott på västra sidag Göta älv tagit en tugga av mig. (mest i ansiktet) Sedan verkar vi ha en inneboende mygga som har fest varje natt på mina ben. Å på det så flor jag på axeln som blev lite bränd häromveckan.
Dock så är det en av mina goaste vänninor som ska stå brud. Å jag kommer gråta, hon kommer vara såå vacker! Hon har även lånat min tiara som jag hade på vårt bröllop. Tänk att ett Traderafynd kan bli så bra :-)
Själva bröllopet är litet. Det är ett hemligt bröllop. Så om någon frågar, så vet du inget ;-) Tur man har många vänner som ännu är ogifta så... ;-) Men nu måste jag sova för att orka med hela dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar