tisdag 1 juni 2010

Gräsklippning eller inte?

Åååååh! Jag har beslutsångest. Ska jag vara redig dottre och åka till mina föräldrar och springa (??) av deras gräsmatta me gräsklipparen eller ska jag inte? Gör jag det, slipper jag pikarna från mamma att det börjar minsann bli långt. Gör jag det inte, kanske jag får något vettigt gjort hemma?
Naturrutan är klar så den kan jag koppla bort. Kompletteringen på BEAuppsatsen är gjort bortsett från en punkt där läraren verkar missförstå mig trots att de som läst säger det är glasklart. Den punkten ska samtalas om i morgon med läraren i fråga så där kan jag inget göra idag. Min del i presentationen på fredag är klar i det närmaste så den kan vila till på torsdag. All tvätt är tvättade och vikt samt inlagd. Nä, jag tror jag tar en sväng till mamma och pappa. Stillar kanske lite av det dåliga samvetet att jag inte firat mamma ännu (fast, jag hjälper dem ju varje vecka me olika sysslor och saker behöver hon inte så..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar