måndag 28 juni 2010

Sommarpratarna i P1

Åh, vad många intressanta det är som ska prata i sommar. Har missat två som jag velat höra, tur man kan höra dem på webben! (ska ladda ned dem till telefonen och lyssna ute på någon klippa när tid infinnes...)
Någon som jag tycker ska bli extra spännande att lyssna på är Annika Östberg. Ända sedan jag var liten har jag följt hennes kamp att få komma hem till Sverige, sitta av sin tid här. Undra hur och vad hon kommer tala om.
En annan är Per Moberg. Usch vad jag hatade den människan efter att ha sett honom i Rederiet. Tog nästan en hel säsong av "Vad blir det för mat?" innan jag kunde se honom på tvn utan att bli arg.. *fniss*

Har även tänkt tanken på vad jag själv skulle prata om i en hel timme.. Vilken musik skulle JAG välja?
Vad skulle du tala om om du blev tillfrågad? Och musiken.. Vad skulle vi få höra då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar