söndag 5 december 2010

Uppvisningsdag

Efter en lång höst med div träningar både på dans och redskapsgymnasitk så var det då dags för den årliga juluppvisningen idag. Skäms att erkänna men jag hade gärna sluppit sitta där, dock var Ida grymt duktig! *stolt mamma* Maken var mäkta imponerad över hur duktig hon var på att dansa, måste ärvt det av mig fnissa jag ;-)
Kommande vecka är det avslutningar och sen blir det lugna gatan lite till vecka 2 nästa år då det hela startar igen. Vi sa i höstas att vi skulle börja med springträning då gympan hade vinterledig men inte en chans att jag ger mig ut och kutar i denna snön! No way! Dock så ligger simning bra till innan jul. Nåväl, vi kommer nog på många bra sätt att röra på oss, brukar inte vara några problem ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar