tisdag 14 december 2010

Så dumt!

Åh, är riktigt irriterad!
Vi har fått som uppgift att läsa en c-uppsats om ett visst ämne och blivit indelade i grupper. Min grupps uppsats låg på en länk som jag markerade och höll ctrl knappen nere och vänster musknapp klickade på. (så som det stod man skulle göra på HVs sida..) Dock kom en annan uppsats upp då som handlade om något helt annat.. Mailade läraren om det hela men fick aldrig svar (vilket är superkonstigt för detta är en lärare som ALLTID svarar..) Tänkte att nåväl, jag läser väl den hon tillgett mig på länken å så får det vara bra med det. Sitter i lite drygt 2 timmar och gör uppgiften. Pratar sen med de andra i min grupp. Döm av min förvåning då de fått fram rätt uppsats! Det visade sig att man skulle markera länken och klippa ut den och klistra in själv i nytt fönster så kom man rätt... Gör om och gör rätt! Men dryga 2 timmar är likförbenat "förlorade" för mig då.. *surar*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar