onsdag 29 december 2010

Riktigt kallt ute!

Uschebuschi vad kallt det är ute idag. E glad maken faktiskt tog bilen idag. Tycker han är galen som promt ska cykla i denna kylan.
Vad har jag gjort idag då? Jo, jag har bakat lite. Korrekturläst min reflektion och röjt lite. Känner i magen jag glömt käka lunch men snart kommer maken hem så då får vi käka något tillsammans. ( e verkligen supertrist att käka något ensam..) Jag var ute förut och skottade av vårt garagetak. Eller ja, så gott det gick i varje fall. Idas optimist ligger ju där på och så har maken och Ida ställt dit en ren med släde (ljusuppsättning) så det blev väl bara lite skottat.
Vi grunnar en hel del på hur vi ska göra med det där taket. Behöver läggas om då det är helt plant men så snackar vi om att bygga om/ut huset lite och då skulle taket kunna bli en skön soldränkt kvällsaltan..
Nä, får lassa in lite mer i kaminen å njuta i värmen från den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar