onsdag 10 november 2010

Snö är vackert. På vykort!

Alltså, jag tycker det är jättevackert med snö. Men inte då man som jag bor på höga berget där det faller mycket snö och har VFUplats dryga 2 mil hemifrån. Vägen dit går genom både ett stooort vägarbete samt genom skog med slingrig väg. Så, idag blev det en hemmadag för min del. Lika bra det insåg jag då min LUV igår berättade att de ville att jag berättade om mitt projekt på föräldramötet. *gulp* Himla tur vi fått göra ett fiktivt föräldramöte så jag har ett hum om hur jag ska lägga upp mitt snack. Sen kan jag även börja skriva på min VFUreflektion då jag startat en del övningar redan. Eftersom jag bytt placering så testar jag än en gång mitt väderdiagram, denna gången kanske jag får ett annat resultat? (fick ju även mycket positiva reaktioner från förra platsen om min tanke med det så värt att testa igen tycker jag)
Nä, jag har skottat ungefär hälften av uppfarten ut till vägen. Gick mest in för att få något i magen och lägga in lite mer ved i kaminen. Ja just ja.. Kaminen blev godkänd igår för eldning så igårkväll hade vi myspys i soffan med en sprakande och knastrande brasa. :-)

Snö är vackert. På vykort! (önskar jag kunde skicka mig själv härifrån till barmark)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar