tisdag 2 november 2010

Andningshål..

Efter två dagar med föreläsningar och annat skolarbete kände jag en stor lättnad och glädje då en av mina närmsta vänner frågade om jag inte hade lust att hänga med på en fika. Tänkte att "gud va gott med ett andningshål, behöver jag verkligen" I bilen ned ringde en annan kompis och frågade om jag hade lust att hänga med ut i morgon på musicquiz. Visst, vi försöker ses varannan onsdag på dessa quizar men nu var det några veckor sen sist. Och på torsdag ska vi gå ut tillsammans i studiegruppen och äta lite. En av oss försvinner då hon bara ska gå enda delkursen.. Trist men gott för henne. Och helst plötsligt så verkar min vecka som jag sett ganska nattsvart på tidigare bli en ganska soft och skön vecka. Jag har även min brorson här över natten så barnen lär leka och busa i morgon vilket ju är musik i mina öron.
Nåväl, nästa vecka börjar en ny VFU period och även om jag tror jag har mycket klart inför mitt projekt så kommer tiden bli snål. Så det är gott att ha dessa andningshål. Så jag ska passa på att njuta rejält av dem :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar