måndag 7 mars 2011

Fick ett mail..

Ja, det har ju inte undgått någon som läser min blogg att jag gått och väntat på ett visst mail. Idag kom det. Jag låter texten från rättande lärare tala sitt eget språk :-D

En mycket bra och argumenterande text som bygger på vetenskapliga fakta. Din argumentation som tar fasta på dels förutsättningar som finns för varje förskola och förskollärare och hur de här förutsättningarna "används". Genom att visa hur barns utveckling kan "vändas" trots sin tillhörighet och där du skriver hur barn blir till i samspel. Dina skrivningar om pedagogers bemötande är så viktiga, även om förutsättningarna, särskilt de ekonomiska som påverkar de pedagogiska, som stora grupper osv så har bemötandet betydelse, En föredömlig uppgift! Bra.Resultat: Godkänd

Här har jag gått och känt jag nog skulle bli totalsågad och utpekad som idiot och så kommer det tillbaka en sån här text! Nästan, men bara nästan, så det har varit värt väntan. Slutorden värmde rejält. En föredömlig uppgift.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar