tisdag 22 december 2009

Trötta fötter

Ja, nu har jag två oerhört trötta fötter.. Inte van att gå och stå på det viset längre. Förr kunde jag jobba 10-12 dagar i sträck 8-12 timmar åt gången utan problem med fötterna men nu, efter totalt 12 timmar på 2 dagar gör det ONT! Men samtidigt har det varit kul att jobba lite igen. Var rätt trött på handeln förut men sådana här tillfällen är det kul att vara inne igen och jobba, några timmar här och där är kul. Slippa ansvaret, slippa stressen för allt som SKA göras. Men, jag känner mig färdig med handeln trots det. I alla fall som heltidssysselsättning så där. Längtar att få komma ut och jobba med barnen istället.

När maken och dottern hämtade mig från jobbet idag så hade maken en kollega och hans flickvän med sig. Vi skulle visst ha glöggkväll... Kan väl säga jag inte hoppade jämnfota av glädje men de är goa och mysiga vänner så det blev mysigt. Och det blev ju ännu mysigare av att snön faller utanför. Vågar snart tro vi får en vit jul?!

Nähä, ska ta och göra natt här, i morgon kommer makens släktigar så det är en del att fixa så vi inte behöver skämmas.
Om jag inte hinner/orkar skriva mer så; God jul och Gott nytt år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar