onsdag 9 december 2009

Lämnade in uppsatsen

Idag var jag ned till skolan och lämnade in min uppsats. Klockan var efter 16 så det var i det närmaste folktomt. Skolan känns så himla stor när det inte är så mycket folk där...

Idag har jag annars passat på att läsa kurslitteratur till nästa kurs men antingen har jag något virus i kroppen eller så är jag bara oerhört trött för jag somnade sittandes. Vaknade dock till ganska snart igen och satte då ned mina frusna fötter i ett fotbad och gjorde sedan pedikyr på dem så nu har jag två gosiga fossingar.

Då hela familjen ätit bra lunch idag passade vi på att mysa till det och kokade risgrynsgröt och gjorde skinkmackor till kvällsmat. Tände massor med levande ljus och alla njöt i lugnet.
Hjälpte dottern med läxan (matte) och så kom en fd jobbarkompis man och köpte lite av våra bebisgrejor. Litet hus och mycket saker är ingen bra kombination så nu ska mycket säljas. Fattig student kan behöva pengar ju. :-)

Nä, dags att lägga dottern för i morgon drar vi upp till stugan i Dalarna över helgen för mys med goda vänner och ev lite skidåkning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar