torsdag 15 oktober 2009

2 dagar kvar

Nyss hade vi gjort två dagar av 10 nu är det två dagar kvar av 10.. Tiden går verkligen superfort. Barnen har kommit över den där fasen då de är blyga och nu börjar de mer och mer bli trygga i situationen och visar mer och mer känslor. Det är fortfarande tungrott men samtidigt känns det som jag får mer och mer vana. Både min LUVA och andra har sagt flertal gånger de uppskattar mig och att jag "tar för mig". Alltid kul att få höra ju.
Idag ska jag jobba på en dygnetrunt avdelning och se hur de arbetar där. Ingen vanlig tid utan 15-21. Med andra ord inte på "min" avdelning där sista barnet går hem kl 17. Ska verkligen bli spännande. Och då är det ju sista dagen i morgon. Många nya erfarenheter och viktiga kunskaper rikare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar