torsdag 22 november 2012

U

och ett U vart det på andra kursen. Hade väl anat det kunde bli det men hoppades givetvis jag skulle slippa. Kursen som blev U handlar om vetenskapsteorier och metoder så den säger egentligen ingenting om mig som blivande pedagog (mer än att jag möjligen tycker den kursen var aptråkig och hade mycket hellre haft 5 veckor vfu där det är där jag vill vara sedan..)

Är verkligen ingen lätt sak att plugga något man inte är intresserad av och vara småbarnsmamma med halvtaskig sömn, svårt att läsa ostört hemma men jag kämpar på och även om det nu stod ett U så anser jag mig vara jävligt duktig som kämpar på. Så det så!! (nej jag försöker inte rättfärdiga mitt U men det ÄR skillnad att inte ha barn i Grynets ålder mot tex Idas ålder.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar